ack..

Värmeland du sköna.


Har spenderat en tid i de (senaste dagarna iallafall) regninga skogarna i Värmland.
Kom ner till Göteborg idag, men åker tillbaka imorn igen. Hoppas på finare och ljusare dagar, men även om de inte blir så.. De finns alltid nått att hitta på, nästan! Men de är klart, mellan fisketurer och kantarell plockning så har jag snart hunnit läsa ur min bok.

Som sagt, imorn åker vi upp igen. Så katterna fick vara kvar där under tiden. Dom trivs så otroligt bra uppe i skogarna. Håller sej mest kring stugan så klart, men inte ens regnet har hindrat dom från att gå ut.! Ingen av dom blir nog riktiga nattjägare, dom kommer allt in och sover i värmen under nätterna.. hehe. (mes varning?) Men dom är ju faktiskt egentligen vana innekatter.


Nej, nu ska jag ta en promenad till OKQ8. Lakritsbegäret växer i mej. ;)
Ska sätta mobilen på laddning också, den har varit tyst ett bra tag nu. (ganska härligt faktiskt.)

Ha de underbart mina nära och kära.

tack för ordet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0