Arbeta.!


Kära kamrater, emm ska börja arbeta igen. Inte illa.
Tror allting kommer gå kanon faktsikt, men man ska ju ändå inte ta ut nått i förväg och alltid hoppas på de bästa. I vårat kära Göteborg har vi haft 2 dagar med sol, 2 dagar med regn och nu är vi inne på andra dagen med sol igen.. Hmm.. undrar jag hur morgondagen kommer se ut.?

Jag införskaffade mej en filofax häromdagen. Är de någon mer än jag som tycker att en filofax får en att känna sej lite småviktig? Kan inte exakt sätta näsan på vad de är som gör de, men de är just något med en svart stor filofax. Nej, nog med smygreklamen.

Kaffet har varit slut här hemma och jag har, hör och häpna, faktiskt glömt att köpa nytt.. Under ca 1 veckas tid har jag varit kaffelös. Men inte nu längre! Igår var jag och handlade, 3 paket för 50:- dessutom. mycket bra, de räcker ett bra tag. J dricker ju aldrig kaffe så, de går inte åt så mycke här.! ;)

Ha en solig dag mina vänner.

tack för ordet.

.

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

En vecka utan kaffe, det skulle jag aldrig klara. Nu till dagens lilla fniss. "Kan inte exakt sätta näsan på vad de är som gör de,". Jag bara undrar, brukar man inte säga: "Kan inte exakt sätta FINGRET på vad som.....". Ha en bra dag. Jag och Borissa ska på bröllop i dag. Hälsa J.

Mvh, morbror "Boris".

2008-08-30 @ 10:34:50
Postat av: theresia

det blev minsann sol i Götet idag med ;)

2008-09-01 @ 13:56:38
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Kalle

Jotack det är underbrat väder här i skogen, men nu satte jag mig vid datorn som vanligt ;( nåja, hihi ;)

Kräftorna åt jag 1 av, och räkorna 3, alltså, jag ville inte ha...



Idag kom jag till "jobbet" nyklippt, hade gjort det själv, med snyggt resultat, men så sa "U" att hon kunde hjälpa lite... Och så tog hon fram saxen och friserade lite lite lite pyttelite de tofsar jag missat i förbifarten...

så in i duschen så fort jag kom hem och bort med kliet alltså ;)

jag har med en file o facts, en gul. man känner sig superviktig, och så har jag ett par "foppatofflor" eller vad de kallas, sådana där crocs-plastsandaler, med hål och "pins" man kan köpa till... så jag känner mig som en sköterska eller mattant jag med ;)



och du! om nu borissorna kommer hit till Å på mâten så får de skicka ett sms å säga det! (via bullen ev.) så man får träffs :D



KRAM!

2008-09-01 @ 16:58:51
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0