Idag..



Idag kommer Joakim hem igen.. inte många timmar kvar nu.! Ska hämta honom på centralstationen 11:52. Åhh.. ska bli härligt att få träffa honom. Han har ju faktiskt varit borta sen i onsdags.

I helgen har jag ju dock inte alls varit ensam. Lolo var på besök här. I fredags åkte vi till Borås för att träffa Mia och ta en runda på stan. Hade en riktigt trevlig kväll, trots omständigheterna. Igår åkte dock Lolo, och lagom tills sällskapssjukan smög sej på ringde Björn. Så han kom hit och kollade på halvkass film med mej. hehe..

Kunde inte somna i natt.. Men strax efter 03:00 tror jag att jag slummrade till. Vaknade hur som helst kvart i 7. Kissenödig som tusan och oförskämt pigg. Så de va bara att gnugga ögonen och kliva upp, efter ett par försök att somna om. Nu har jag iallafall hunnit bädda rent i sängen, dammsuga hela lägenheten och diskat.! Inte illa. ;)

Ha en underbar dag mina nära och kära.
Mitt kaffe väntar.


tack för ordet.!

Kommentarer
Postat av: theresia

åh, tack snälla du! :D

2008-08-25 @ 15:12:31
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Kalle

Tackar tackar <3



Men oj vad jag har missat här då!

NY DESIGN!!!

2008-08-25 @ 19:40:39
URL: http://naturnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0