kattrumpa.


Nej, jag hade inte tänkt disskutera ökända partytrick, bara berätta om de första jag såg när jag öppnade ögonen i morse. Siri hade lagt sej så gott till rätt vid min axel, så jag hade en baktass i mungipan och en svart kattrumpa var de första jag fick syn på.. härligt! hehe..

Var i Borås mellan fredag och lördag. Gick på Bio med Mia, vi såg sex and the city.! Jag kan faktiskt inte komma på någon jag hellre ville se den filmen med! Fick tjötat bort lite tid också, saknar alltid Mia nått så fruktansvärt.. Men nu de sista har jag gjort mitt yttersta för att driva henne till vansinne. De är rätt enkelt, gäller bara att ringa så mycke som möjligt när man vet att hon inte kan svara! ;) Works every time.!

En annan som jag saknar är Lolo. Men de blir de bot på till helgen! För då kommer hon och ska aktivera mej! Mycket att se fram emot. Vi ska dessutom ta en tur till Borås. Kanske till och med för en vinprovarkväll.. Like back in the days.! Hmm.. Undrar på en skala hur stor del av den kvällens samtalsämnen som kommer betså av gamla minnen? Typ 97%.. I guess.! hehe... Underbart!

Nej. Mitt kaffe har varit klart i säkert en halvtimme nu och bara väntar på mej.
Ha en underbar dag mina nära och kära.

tack för ordet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0