Kunskapslös.



Igår kväll gick jag över till Kollektivet på 52. Alltid lika trevligt.!
Där dracks de kaffe och käkades bullar. Mmm.. Vi fick också bevis på hur kass jag är på geografi m,m, när vi spelade ett spel vid namn "med andra ord". Som helt enkelt går ut på att man ska förklara ett ord med just andra ord.. Säg va du vill men inte de som står.. Så ska din lagkamrat komma på va de är.. Kan ju smita in här att; Vårat tjejlag vann! Och ingen av oss hade spelat de tidigare. :) Grymt gjort.. Hur som helst tillbaka till min okunnighet. Fick upp "ordet" Istanbul.! Lätt för vissa, men jag börjar med att säga; Ett land som som slutar på samma ord som tjur på engelska tyyyyp.. Hahaha..! Inte helt enkelt alla gånger, men vi hade bra kul.!

Nu sitter jag egentligen bara och väntar på att klockan ska ticka och visa kväll.. Då Lolo kommer. Men ska iväg och handla innan de. Blev ju aldrig av igår, pga ändrade planer.! Igår var gasen avstängd till alla spisar här i området, för dom gräver i vägen eller nått. Så de blev BK mat. Inte mej emot.. Men har haft ett starkt sug efter makaroner, fiskpinnar med majonäs och citronpeppar. Idag när gasen är tillbaka så får de nog bli de.. Eller sallad.. Hmm..? Nått lättvindigt hur som helst. Det är aldrig kul att bara laga mat till sej själv.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0