Onsdag..



Klockan är strax 10 och jäklars vad jag har suttit och blippat på datorn den senaste timmen. Ska snart hoppa in i duschen och förbreda mej för dagen tror jag minsann. Måste verkligen iväg och handla, vi har ju inte behövt köpa toapapper på över ett år.. Men nu är de nog på tiden.! hehe.. 

Imorgon åker Joakim till Sthlm. Hans underbara lillebror fyller år nämnligen. Själv blir jag ju kvar här i väntan på besök. Men de ska blir riktigt trevligt.. Att få sakna min J är inte så dumt ibland de heller faktiskt.

Är så sugen på yoghurt och frukt, men åt upp sista nektarinen och bananen igår. Fler grejer att notera på inköpslistan! Just de.. Inte bara handla som ska hinnas med idag.. De ska städas lite och fönstrerna måste putsas på 54an.! Jaja.. De finns tid.

Denna bilden är ju inte färsk direkt.. Dessutom, Mia, jag vet hur mycke du hatar den..
Men det finns inget du kan göra åt de, nu sitter den här.. Hahaha.!




Föreställer alltså, Lolo, Mia och jag själv..
Tjejerna jag ska umgås med till helgen.! (Om mia fortfarande pratar med mej efter detta, ;)
Vi är dock i några års mindre format på fotot.! (Thank god!)
Älskar dom väldigt mycke hur som helst.

Ha en fin dag mina nära och kära.

tack för ordet.!

Kommentarer
Postat av: Mia&Filippa

fyyyyy fan Emmmeli. Fyyyyy fan xD

2008-08-20 @ 13:29:57
URL: http://miaperfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0