Ännu ett år.


Ännu ett händelserikt år har snart passerat. Bär både mysiga, underbara och trevliga minnen med mej.. En del mindre trevliga också, men som pappa säger, de är ingen ide att lägga för mycke vikt på dom. Nästa år kommer ju garanterat bli en stor omställning i mitt liv. Vilken milstolpe, 2009, året jag blir mamma. Jag kan inte undgå att fundera på nästa Jul, inte nog med att de kommer bli bebis första Jul med oss, den kommer som de ser ut nu firas i huset i Thailand. Men man vet ju aldrig, mycket kan som sagt hända på ett år.

Nu ska jag göra mej i ordning.. Dricka lite te och äta en rostadmacka. Sen ska jag iväg. Har egentligen mycket att göra idag. I vilken ände börjar man? Skönt att inte behöva lägga en tanke på julklappar iallafall. Dom är klara för över en vecka sen. Härligt! Ha en fin dag mina nära och kära.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0