Dagens skratt..



Fick mej verkligen dagens skratt nyss när jag kikade igenom bilder mamma Kaos lagt upp på facebook. Dom var från när vi läste media på gymnasiet, man såg allt lite ung och oskyldig ut men ack vad skenet kan bedra.! Hahaha.. Förövrigt så håller förkyldningen i sej, men nu har jag ingen feber längre. Det gör att man känner sej lite piggare iallafall. J har varit på apoteket och sett till att jag har preparat hemma som snabbar på mitt tillfrisknande. Igår hjälptes vi åt att vika den rena tvätten, de va allt jag orkade. Sen dammsög han hela lägenheten och skurade. Som jag nämnt tidigare, han får vara husfru nu.. hehe..

Något av de absolut värsta jag vet är nog att vara täppt i näsan. Jag vaknar med panik på nätterna (flera gånger) av att jag inte får luft, även om jag fortfarande kan andas genom munnen så nej.. De funkar inte, inte på natten iallafall. Jaja.. Vilka problem jag ligger inne med, men de ger mej verkligen panik, att vara total täppt i näsan. Ni skulle se min påse brevid sängen med enbart snytpapper. Hahaha..

Nej, nu ska sjuklingen ordna sej lite frukost. Mmm.. Aprikoskräm får de nog bli.
Ha en underbar dag mina nära och kära. Har ni klarat er från förkyldning hittills? Och isåfall.. Hur??

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: whilda

hej!



Vill bara nämna att man kan bli gravid-snuvig/täppt. jag har varit de heeeela graviditeten. :( kram kram

2008-12-02 @ 19:05:14
Postat av: kalle

facebook? adda mig!!!

Karl-Erik Boström <3

2008-12-04 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0