Fantastiskt att vara feberfri.



Ja, som rubriken lyder.. Det är verkligen fantastiskt härligt att vara feberfri. Man orkar så mycket mer. Tänkte berätta vad jag har sysselsatt mej med de senaste 3 timmarna.! Jag har städat ur min garderob! Lagt undan alla kläder jag vill spara men som inte kalaskulan får plats i. Sen har jag även en påse med, skänk bort eller släng kläder. Får se vart den tar vägen så småningom. De ekar mer eller mindre i min garderob nu kan jag tillägga. Känns tråkigt att de flesta byxor jag har kvar att använda är typ mjukisbrallor, jaja.. Blir väll till att handla lite nytt så fort jag ser hur mycket jag har kvar när julklappar och annat viktigt är klart!

Hmm.. De känns som jag är "svullen" i näsan, och kära Wilda lilla påminde mej om att man kan få "gravid-näs-täppa". Jag har läst om de någonstans men de hade fallit mej ur minnet. Jaja, kanske är de som väntar nu då? För de känns knappast som att jag kommer kunna snyta ut hur mycke till som helst. Med tanke på hur mycke och hur "hårt" jag snyter mej så kommer garanterat halva min hjärna flyga ut innan närtäppan släppt.! Så ha överseende med mej om de börjar ta lite längre tid för mej att uppfatta och förstå saker och ting framöver. Hahaha..

Ta hand om er nära och kära..
och alla andra nyfikna jävlar. Haha.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: whilda

hihihi.... :) Inte lätt o tänka på allt gumman.

O kom ihåg, du får jätte gärna fråga mej om besvär o skit. JAG HAR HAFT DE MESTA! Hahaha ;-)



Puss på dej! Skönt att du är feberfri igen.

2008-12-04 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0