Födelsedagskalas vs Jul ledighet.



Ja nu är jag ledig fram till den 7de januari. Bortskämt eller hur.?
Hade ett sista personalmöte för året idag. Där tryckte jag i mej ett gäng kärleksmums. Sen åkte jag direkt från mötet till ett födelsedagskalas. Fru Gs födelsedagskalas. De bjöds på middag och kaka. Underbart.. Och de va kanon härligt att träffa ett gäng av mina gamla kollegor. Saknar dom enormt måste jag säga. Vi va ett gott gäng som stod nära varandra. Skönt att jag har lite kontakt med de flesta, fast de är ju mer eller mindre från person till person.

På lördag ska jag gå på Lisebergs julmarknad. Kommer nog bli hel mysigt. Nej, nu sitter jag med en kopp te och slappnar av. Ska läsa lite tänkte jag i boken jag nu läser för 3dje gången. Fångad? Svar; ja.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0