Underbara böcker vs Nya möbler.



Nu när jag varit sjuk ett gäng dagar har jag haft gott om tid att läsa. Det är de jag tröstar mej med när jag inte kan gå ut. Böckerna av Stephenie Meyer som handlar om Bella och vampyren Edward. The Twilight Saga. Har fängslat mej totalt. Och jag kan varmt rekommendera dom.

                                          


Nu har jag läst ur nr 2 - när jag hör din röst. och nr 3 - ljudet av ditt hjärta. i serien också. Nr 4 finns än så länge bara på engelska, den svenska kommer ut i mars om jag missuppfattat det rätt. Så nu går man i väntans tider för det också. Ska se filmen som är baserad på första boken Om jag kunde drömma / Twilight. Så fort jag blir frisk och orkar gå på bio. Fick faktiskt med en lapp som ger rabatt på just den filmen på alla SF biografer, när jag köpte senaste boken. Så de kan man ju faktiskt nyttja, när man ändå tänkt gå och se den.

Sen har jag ju beställt nya möbler nu också. Som kommer vecka 49 eller 50.
Åhh.. Vad jag ser fram emot de. Kan lägga upp två bilder av vad jag beställt:


                                                         

Allt kommer från Chilli. Nu när kalaskulan växer så kan det faktiskt vara skönt att slippa klättra upp på en bar stol när man ska sätta sej vid bordet och äta.  Åhh soffan.. Jäklar va underbar, stor, lyxig soffa.. Vi kommer få ett helt nytt hem här jag och J. Härligt och inte en dag för tidigt! Ska köpa ett nytt soffbord också, men vi har inte hittat nått som vi känner passar än. Äsch, de kommer.. Kan ju faktiskt vara bra att få in soffan och kolla hur stort soffbordet ska vara m,m först också. Soffan är stor vill jag lova. 3,50 meter lång från armstöd till armstöd. Över en meter djup och divanen är på 1,65 meter. Lovely.!

Nej, de va allt för nu.
tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0