Sommar blå.


Himmlen är sommar blå utanför mitt fönster, solen ger ett starkt gult sken åt allt på marken, och bara dom lövlösa träden och min kalender skvallrar om att det faktiskt är Julafton imorgon. Men idag mår jag riktigt bra och har ett lugn i kroppen som gör mej underbart rofylld. Oron och stressen från igår är försvunnen, bort blåst.

Till alla mina nära och kära; jag önskar er och hoppas verkligen att ni får en fantastisk jul.
Ta hand om varandra och skäm bort er med god mat.

God Jul.!

Kommentarer
Postat av: whilda

Hej o hoppas du får en god jul o ett gott nytt år med en fin start på det nya året!



Ta hand om dej gumman o vila upp dig nu...



Puss o kram

2008-12-23 @ 13:57:06
Postat av: Anonym

GOD JUL gumman! jag smsade dig igår, kom det inte fram? kram :)

2008-12-23 @ 21:34:56
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0