13 februari 2008 - 06:17

Så börjar natt passet närma sej sitt slut.
Har funderat en hel del denna natten, har insett massor om vad som är viktigt och vad man egentligen inte borde lägga på sina axlar, för de är inget man kan påverka ändå. Hmm.. En annan persons beteende tex. Synd att vissa inte kan se sina misstag och stå för dom. Men de är klart, en till lögn är ju en lättare temporär lösning.. Men håller de i långa loppet. Ja vi får väll se.
Mina ögon ser klart nu..
Vet inte om de är min pappa jag ska tacka för de, men jag har iallafall fått lära mej att en vänskap i grund och botten bygger på förtroendet för varandra, ärligheten ska ligga en varmt om hjärtat, även om den ibland är hård. Jag väljer att sträcka på mej. Jag står för mina åsikter och jag är ärlig mot dom jag kallar "betydelsefulla". Där har du de. Vet inte om just du läser min blogg.. Men om du gör de så hoppas jag egentligen för din egna skull att du tar lite lärdom av allt detta.. Förut var jag sårad, besviken men nu kunde jag inte bry mej mindre.. Fast de är klart, lite bryr jag mej.. Jag tycker synd om dej.  hehe.




Jag håller min näsa högt nu.

Never let them see me down, I smile while Im bleeding.
Smile When your struggilin.
Smile When Your in jail.
Smile When your dead broke.
Smile And the rents due.
Smile You aint got friends now.
Smile And no one knows you.
Never let them see you down smile while you bleeding.

Mina funderingar och tankar far vidare. Som sagt, dom har ju en tendens till att göra de.
All min kärlek till mina nära och kära, er som jag är ärlig mot. För ni förtjänar inget annat..

What goes around comes around.. right?


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0