22 februari 2008 - 16:20

(Thailandsk tid)

Just nu befinner jag mej pa Koh phangan!
En harlig o, med for det mesta underbara manniskor.
Jag och Joakim motte upp Inna, Fredrik, Sara och Gustav har.
Har tagit det extremt lugnt dom senaste dagarna, en fruktansvard forkyldning overfoll mej. Men maste fa saga de, har har dom medicin till allt! Sa idag ar jag antligen battre. Ikvall blir de fest, och imorn ska vi ivag och kaka pa ett stalle dar Fredrik och Joakim blivit polare med alla som jobbar dar och han som driver de. Tror de kommer bli kanon! Som sagt, lata dagar vid poolen de senaste, och en rod brun branna har borjat tacka min kropp!

Annars ar allt underbart! Bangkok var dock stressigt som tusan!
Avgaserna dar gjorde luften dimmig. Uhh.. Men Thailand ar ett fantastiskt land. Jag och Joakim har redan borjat planera nasta resa hit! hehe..
Vi har hort ett komiskt ljud utanfor hyddan dar vi bor senaste dagarna, trodde att de va en fagel, men igar fick vi reda pa och se att de va en stor nagon sorts Gecko odla. Den va brun och hade lila prickar over hela sej. Extremt sot med andra ord. Om man bara hade kunnat fa ta med en hem.

Nej, nu tanker inte jag slosa bort mer tid framfor datorn.. Mot nya aventyr och fullmoon.!
Kan saga till alla mina nara och kara, (ni som har mitt mobil nummer) Jag kan ta emot sms och aven skicka. Vi glomde dock laddaren i huset, men ska lana en ikvall av en tjej har.! Har oftast inte igang mobilen, men kollar den ca 2 ganger om dagen. Sa om ni vill hora av er.. Glom inte 0046 innan bara.!

Ta hand om er mina goingar.

Tack for ordet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej din baj!! Så sotis på dej som kommer bli brun som en pepparkaka :D Saknar dig och jag hoppas du har de jättebra! Puss

2008-02-22 @ 17:47:53
Postat av: Storsan

Hej lilla gumsan! Hade tänkt att extramamman skulle behöva sträcka upp dig - för att du ALDRIG bloggar... Men se på fasen; jag hade sparat ditt första inlägg som favorit - inte själva bloggen!! *hahah* Så kan det gå - alltså behöver jag inte skälla på dig ALLS. Förutom att du MÅSTE skriva nåt när du kommer hem!
Capiche?
KRAAAM och hälsa pappa/martin/ritva.

2008-02-28 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0