Hur hur?


Hur kan någon som kallar sej ens vän uppföra sej på det viset?
Hur kan någon som påstår sej tycka om en, säga en sån sak?
Det skar djupt, mycket djupare än jag förväntat mej. Att turbulensen är tillbaka i mitt liv är nu ett faktum.! Förstår ingenting, över reagerade jag? Nej, jag tycker inte de. Inte när jag vet att jag själv aldrig skulle klara av att sjunka till så låg nivå, och hota en så kallad vän. Hade jag själv gjort de, så hade jag aldrig räknat med att kunna bli förlåten. Dessutom, att försöka "komma undan" och skylla på en så piss dålig anledning. Det är ju faktiskt sorgligt och inte långt från patetiskt. Men vilken fin vänskapsrelation han lyckats bygga upp med den som nu betyder så mycket för honom. Att lägga grunden med hemligheter, han får inte veta de, och de kan man inte säga osv. Lycka till med den. Hur betydelsefull är egentligen en person om man ljuger för den, går bakom ryggen på den m,m?? Nej, detta är era problem, jag låter de ligga på era axlar. Tro mej, problem är verkligen vad du/ni har. En sista sak bara.. Jag har redan sagt de till dej, men jag säger det igen.. Frågan du ställde på de fulaste sättet, och med den bittraste tonen man kan tänka sej. -Går det att lita på mej? Jag hoppas för allt i världen att du inte glömmer att fundera ut svaret på den frågan i juni, när du sitter där i värmen, skålar med den som betyder så extremt mycke för dej.! Jag vet, varför inte passa på att skåla för falska vänner och lögner där i mellan?

För övrigt så har jag en fredag med mycket att göra framför mej. Men tur man har goa grabbar som hjälper till och ställer upp. Thailand i 2½ vecka känns ju inte så dumt att se fram emot. Kommer bli underbart! Efter de, när jag kommit hem.. Ska jag flytta. Kommer få mitt egna alldeles egna lilla, väldigt lilla hem.! Ska bli så mysigt och härligt. Gött att man kan ta dit kräken (aka. katterna) när de känns ensamt. ;) Dom är underbara. Sommarn närmar sej också, och även planerna inför den.. Okej, vet att de är ett tag kvar, och jag är ju inte den som handlar julklapparna i oktober direkt. Nej någon planeringsmänniska kommer jag nog aldrig bli. Att jag har planer inför sommaren beror bara på att jag ser fram emot den så extremt mycket! Då ska jag glida omkring.! Verkligen glida omkring. hehe..

Nej, natten fortsätter. Har några timmar kvar på jobbet här innan jag kan ta helgen, 3 dagars ledighet och stoppa i fickan. Just nu ska jag bara muttra lite till över att mjölken är slut, jag kan inte dricka kaffe utan mjölk. Jobbig shit, när man ska vara vaken hela natten och lite till. Snart hög tid för ett bloss på utsidan.
Var rädd om dina nära och kära.

Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0