måndag och natt.


Så var början på en ny vecka här.
Kan ju berätta att jag inte är så där konon överlycklig över hur helgen artade sej och blev. Nu har de verkligen gått in i mitt huvud dock; de blir aldrig som man tänk sej. En härlig förkyldning har jag iallafall fått att roa mej med. Underbart! Jo en sak är faktiskt underbar, nu är de bara 6 dagar kvar tills jag reser bort. Kommer bli helt otroligt. Idag bokade jag och Joakim boende på ett ställe, ska bo i en "hydda" på stranden, på en ö. (som jag förövrigt inte kan stava namnet på) På den ön kan man hyra cyklar och cykla upp till vattenfall och bada. Men vi ska försöka ta oss ut till en annan mindre ö, för dykning och snorkling. Känns så overkligt att denna resan faktiskt blir av nu.

I helgen har jag lyckats få in i princip alla mina saker, ägodelar, tillhörigheter aka. junk.. på en yta av ca 8 kvm. Jag bor i en kakburk. hehe, en liten något iallafall. Fast jag ska absolut inte klaga, jag har ju min säng. hehe.. Förresten, finns ju anledningar till att man befinner sej på en så liten yta just nu. Men de är inget jag kan dra här, fick nog avreagerat mej tillräckligt med mitt förra inlägg dessutom. Men aj va sårad och besviken man får känna sej ibland. Btw, var så trött när jag skrev de förra inlägget, så jag sparade de bara i utkast utan att publicera de.. Skulle kollat stavfel och obegripeliga meningar typ dagen efter.. Nu blev de ju inte så.. Jag missade totalt allt som hade med bloggen att göra, och fick publicerat de i lördags, och de skrevs typ natten mellan tors-fre.. Tänkte bara göra detta klart för alla som kanske tyckte att de verkade knasigt med dagarna. ;)

Usch, har verkligen ångest över helgen som bara inte alls blev som den planerades. Fast de är klart, jag hade trevligt ändå. Har tusen saker till jag vill skriva ner, men de får vänta lite.. Ögonen går i kors på mej och texten blir dimmig och dubbel..

Tack för ordet.
gäsp gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0