Borås.


Har inte skrivit på ett tag.. igen.
Men har mina anledningar. Min värld vill inte sluta jävlas med mej och morgondagarna ser inte ut att bli molnfria. Så många fövirrade tankar, besvikelser och motgångar. Jag tar en dag i taget och kommer nog snart resa mej upp igen.

Jag var i Borås i veckan. Hälsade på Familjen Kaos.!
Fick tjötat med Mia om allt och inget (en av mina absolut favorit sysselsättningar, vi är grymma på att snacka bort tiden) och vi hade en kanon fin dag på Borås djurpark i Torsdags. De är helt otroligt vad gladskiten växer fort, och lär sej fort. Man får börja tänka på vad man säger, för rätt som de är kan man höra henne ropa nått lagom opassande vid en lagom opassande tidpunkt. hehehe..

Sen så var de en fredag då tårarna rann nerför kinden.
Tröstade mej med god mat. Plus att jag hade underbart goda ostar i kylen, salta kex i skafferiet.

Idag blir de nog ett ordentligt ryck i kragen, även om jag helst bara vill gömma mej.
Måste få städat här och få ut gammalt som skulle varit slängt förra året.. typ.

Nej gott folk.
Projekt; Stöka, för mindre stök.
Börjar NU!

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Finns här för dig gumman!!! <3



Vi va på djurparken idag igen och när vi kom till strutsarna så började jag asgarva för jag tänkte på det du sa; "Sneaky Sneaky". Hahaha. Per tyckte inte det var så kul men du vet ju hur han är ;P



Love you.

2008-07-13 @ 19:50:07
URL: http://miaperfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0