helg?


Så, jahaa.. Helgen tycks ha passerat? Eller? Hmm..
Jag och Malin konstaterade att de inte alls kändes som lördag i lördags. Men de var ju faktiskt de, så en flaska vin skulle ju inte sitta fel. (helgen till ära liksom) hehe.. Kan ju tillägga att när vi tagit oss till Malins Jonas, så blev den flaskan helt plötsligt 3 flaskor. Vissa flickor kan! Eller om jag ska citera oss själva; Vi är inte dom som är dom.!

Hade en mysig kväll iallafall. Att de blev taxi hem va inte hellr helt fel. Fyy tusan för att sätta sej på vagnen mitt i natten, hoppa av i Brunnsparken för vagnbyte. Stå där och behöva sällskapa med alla som tagit en krog runda för mycke, tycker dom har massa vettigt att säga om än sprit, avenyskrogar och misslyckade ragg, (jag kunde inte bry mej mindre) medanns man glor ögonen ur sej efter sin vagn som alltid tycks komma försent.! Dessutom regnade de.

Igår var jag och Joakim och fika med Björn och Emil nere på torget.
Sen bar de av för handling, väl hemma lagade vi specialare.. Korv & bröd + Hemmagjort potatismos.! Mmm.. Blev en del mos över, så de får bli nått liknande idag igen. Inte mej emot. ;)

Hmm.. Om man skulle städa?
Nej, de är aldrig försent för att bättra sej, därför väntar jag nog ett tag till.
Nu när jag faktiskt vet hur man lägger upp bilder på bloggen (-hej, mitt namn är emmeli, och jag är lagom okunnig. hehe..), så vill jag gärna passa på att göra de. Även om de inte riktigt hör till själva blogginlägget.

I skuggan av mej själv.!



tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Så rätt du har ang. städningen. Varför göra något idag som man får göra om i morgon. Eller som din morfar, min pappa, brukar säga: Man ska inte ge sig in i något man inte kan ta sig ur.

Kram, Morbror.

2008-07-22 @ 22:00:18
Postat av: emm, jag själv.

Precis, och e en torr å kan simma.. ;)

Kan ju tillägga att de faktiskt blev tvunget att dammsugas här, men de tog Joakim hand om idag istället. hehe.. De lönade sej att skjuta upp de. ;)

2008-07-24 @ 20:25:20
Postat av: jag själv igen..

Nej jag är inte dum jag..



kram.

2008-07-24 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0