Oaktiv.


Känner mej riktigt rastlös och oaktiv, trots att jag faktiskt får lite saker gjorda.
Tror de börjar tära lite väl mycke på mej att vara arbetslös, att vara så osocial som jag är.
Snälla någon, AKTIVERA mej.!  Tips på billiga sysselsättningar tas tacksamt emot!
Önskar att min trädklättrar vän fortfarande bodde kvar i Göteborg nu. :(

Hade jag haft råd med de skulle jag nog öppna en stor park med enbart gratis nöjen. hehe..


Nej.. man kanske skulle se om de finns lite navelludd att pilla?
Ta hand om er.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hehe jag skriver jämt hehe efter allt hehe och före allt hehe. dumt hehe



För sköen säg till om du vill ha nått att göra så kan du va med mej =) Jag har så sktiigt tråkgit nu närjag är sjukskriven så det finns inte!!!!

...................hehe

2008-07-18 @ 14:58:38
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: Kalle ;)

Hehe, tänk va kul du kan ha med larsson <3



å! nu sitter jag med liten mobildisplay & försöker tyda "kräken" men det ser ut att vara nåt extremt sötgosiga mißar på bilden :)



ha d bra, så ska jag kolla närmare på en stor skärm så fort jag hinner. Kram!

2008-07-19 @ 22:23:39
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0