sjukling på bio?


hehe..
Nej nu mår jag faktiskt godkännt igen. Men delar av helgen var en pina!
Imorn på morgonen ska ettan besiktigas, och på kvällen ska jag och Joakim på Bio! Ska se Arkiv X filmen. yeah! Både jag och min J var fast i X files när serien gick på mitten av 90-talet, så de ska bli kul och se vad dom har kommit upp med nu. Igår var vi i Slottskogen med Johan och Anya, sen blev vi bjudna på middag hemma hos Frella. Mycket gott och väldigt trevligt! Johan och Anya är för övrigt i Danmark nu, dom stannade till 2 nätter hos oss innan dom for vidare på sin semester. Så här har de varit full fart.. Trots att jag varit trött efter mega förkyldningen så har jag iallafall orkat hålla tempot uppe.

I slottskogen, när vi satt och åt glass, utspelades plötsligt en väldigt dramatisk scen framför oss. En liten flicka hade kommit bort, och de var fullt pådrag; Ambulans, Räddningstjänst (dykpatrullen), 3 polisbilar, en polis pike och en polismotorcykel. (vi tyckte synd om den lilla pojken som missade de för att han sov förbi allt i sin vagn, vem gillade inte polisbilar m,m när man va 4?) Allt fick ett lyckligt slut iallafall och både jag och Anya fick tårar i ögonen när en kvinna hade hittat flickan, pappan kom springande och de brast för han när han såg henne. Tänk vilken panik, har ju inga barn själv än, men kan bara föreställa mej. Usch va hemskt. Som sagt dock. efter några timmars letande fick de ett riktigt lyckligt slut!

Nej. Jag drömde om den underbart goda osten i kylen inatt,
och nu ska jag minsann äta den! Mmm..
Ha de gott mina vänner.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig ganska så bra i det som utspelades i Slottskogen

Jag minns hur det var när din broder försvann i Köpenhamn, det var en pina. Men när vi hittade honom i rulltrappan, med ett leende på sina läppar var allt bra igen. Han hade ju fått åka rulltrappa. Kram.

2008-08-04 @ 01:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0