stilmall.


Sitter och försöker blippa till nått med min stilmall, få ordning och ett lite mer "personligt" utseende på min kära blogg.. Men kamrater, de kunde nog inte gått värre.! hehe.. Jaja.. Nu lär de ta ett bra tag innan jag känner mej uppmanad och redo för att försöka igen ändå.! Lite bilder är väll aldrig fel, och nu när de är så underbart väder ute så går drömmarna till vårat egna paradis; Glava! Får se om de inte blir en tur till sommarstugan där snart framöver! Så länge får även jag njuta av fotografierna..





   

Vårat vackra Värmland.!



Nu ska jag gå och handla mjölk, för utan de kan jag INTE dricka kaffe.
Ta hand om er mina nära och kära.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Mjölk i kaffet - det har väl alla i vår släkt.

Mvh, morbror-Boris.

2008-07-25 @ 12:06:24
Postat av: emm.

Hehe.. de är så va..

Men Morfarn, ska inte han ha de svart?

kramar.

2008-07-25 @ 12:08:56
Postat av: Mamma

Fantastiskt vackra vyer som är fångade på foto.Det finns många sådana natursköna platser i Värmland.

Jag ville bara be dej att kolla din E.post. Kram

2008-07-26 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0