tror inte.


Tror inte de är så jätte många som vet detta, men lyckades med en riktigt fin sak på Midsommar. Vi lekte "Norsk fylla". För er som inte vet vad de är så kommer en snabb förklaring. En lag lek. Man springer fram till en "pinne" (i vårat fall en kvast, hehe) sätter pannan mot toppen av den, springer snabbt som tusan ett x antal varv runt den, för att sen försöka springa raka vägen tillbaka till sitt lag, så blir de näsa mans tur.. Ja ni förstår nog nu ja. Hur som hellst, fick till en sån mega vurpa.! De va väll inte mest vurpans fel utan hur jag valde att ta imot mej vid detta tillfälle.. Alla mina fingrar på vänster handen blev böjda aaaaningen för långt bak. Kvällen fortsatte och jag hade bara nämnt för Joakim, att de minsann gjorde lite ont.. På lördagen vaknar jag med en vänster hand som är dubbelt så stor som höger handen. De va bara in och röntka. Men! Inga benbrott inte.. Jag hade stukat 4 knogar plus något mer på ringfingret och pekfingret. hehe.. De kunde varit värre, men fasiken alltså. Nu har de gått en vecka och de gör fortfarande ont som fan. Men, min vurpa var trotts allt en 10 poängare! Så de bjuder jag på.

Hmm.. Nu sitter man mest med bilar i tankarna. Vi måste köpa en  ny och kikar runt så fort vi har möjlighet. Ska nog ordna sej de. Idag kommer för övrigt Lolo till Göteborg! Ska bli härligt att träffa henne. De va ju.. hmm.. typ en evighet sen sist. De är senare under dagen de. Nu ska jag ringa och se om pappsen är vaken.

Ha en underbar dag mina kamrater.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ajaj det lät inge vidare skönt det där...

Ha en trevlig helg!

2008-06-28 @ 14:29:47
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0