värme.


Solen ligger på och värmen har kommit.
De är dock skillnad på värme och värme.
Jag ställer väll bara till de för mej som vanligt.
Mina tankar, min vilja.. Allt är bara en tornado i mitt huvud och jag vet varken ut eller in.

Kaffe eller te?
Inne eller ute?
Långbyxor eller shorts?
Speak my mind.. eller helt enkelt hålla allt inom mej?

Hur förklarar man en storm av känslor, obegripliga ord, fåniga tankar..
för någon man ändå vet aldrig kommer förstå.?

Nej, solen lockar nog nu. tror jag iallafall, men de är svårt att veta.
Kanske tid till att börja kisa igen?

Mycke frågetecken i inlägget idag.
Vad kan de bero på? Fundera, funderar.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0