Volvo S40.


I lördags var Jag och Joakim på tur i VästerGötland. Vi hade ett mål, men lyckades nog ta den krångligaste vägen dit. hehe.. Med en Kartläsare som inte visste vart vi var och en chafför som bara körde rakt när hon blev osäker, så hade vi egentligen inte räknat med annat än lite vilsna stunder. Efter många svängar, grusvägar, åkrar m,m.. var vi allafall framme. Weeiii right! Där på gräsmattan stod bilen som idag står på våran parkering. Den fina mörkblå S40 från -97. Ja ni har fattat rätt mina kamrater. Fröken Johansson och Mister Grass tar ännu ett stort steg mot att bli äkta "Svenssons". Får se hur de går denna gången.!

Igår kväll var det fotboll för hela slanten, och en stor skål godis som dock hmm... försvann?
Inget illa mot Tyskarna, man såg på dom hur gärna dom ville vinna detta. Ändå hejade jag faktiskt på Spanien. M, nämnde något om Charter resenärer, men jag har ju aldrig ens varit i Spanien. Så, jag vet inte. Hade väll bara en magkänsla och ville heja på de vinnande laget. ;) hehe.. De va riktigt trevligt iallafall. och de är väll ändå huvudsaken.

Ta hand om er där ute. De är lätt att gå/åka vilse.

Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ah men det är ju bra att det gar att rätt hall!

Jo det var synd att de inte vann, men men, det var bra stämning i stan i alla fall. Inget brak eller sa vad jag kunde se. En och annan spanjor sag man allt. Tyskarna, de festade i alla fall =P



Ha en bra vecka du med!

2008-06-30 @ 22:12:03
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0