10 mars 2008 - 08:40


Ja då var man tillbaka i kyliga Sverige. Kom till Göteborg igår kväll.
Har haft en underbar resa, trots förkyldning, brännskador och solfrossa. Men de är faktiskt väldigt härligt att vara hemma igen. Idag fick jag äntligen på mobilen också, efter att haft knas med den, så den inte varit igång på över 2 veckor. Men som sagt, nu är jag kontaktbar igen.

Till helgen som kommer, så flyttar jag in i min nya lägenhet! Underbart. De kommer bli ensamt så klart. Men skönt att jag fortfarande blir kvar i Biskop iallafall, där man har så många runt sej.

Nej, om man skulle gå upp och kolla vad som finns i kylen. Lite små hungrig nu på morgonkvisten. Hmm.. Misstänker att iallafall några vill veta mer om hur resan var, men jag sparar lite på de berättelserna. De kommer så småningom. Just nu är jag bara trött, och har för mycket att tänka på för mitt eget bästa.

I natt börjar jobbet igen också, med allt va de innebär.
Får hoppas att man snabbt kommer in i rutiner igen. Fast de är svårt.

Nej, ha en underbar dag alla mina nära o kära. Ring mej om de är något.
För nu går de ju trots allt att göra de. hehe. Ta hand om varandra.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Morbror

Jasså, du håller också på med det där att blogga. Själv så brukar jag mest tjuv-kika i andras.
Jag brukar "terra" Storsan och UlleBullen. Där kallar jag/vi oss för BorisBorissa, Boris B., B. eller Borissa. Det beror på vem av oss som skriver. Dom vet vilka vi är, men det finns många som inte vet. Bevara hemligheten är du snäll. Har du vår mail-adress. Om inte, kolla med morsan din. Hon har den garanterat.
Puss på dej, Morbror
Att skaka på huvudet betyder Ja, att nicka betyder Nej.

2008-03-10 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0