11 mars 2008 - 05:09


Nattens timmar far sakta förbi. Än så länge har de bara känts bra att komma tillbaka till jobbet. Härligt när allt funkar som de ska och man lätt kommer in i arbetet igen. Trots brist på sömn under gårdagen så känner jag mej fortfarande oförskämt pigg, för att vara min första natt på länge.. Då ska man vara helt färdig vid denna tiden. hehe..

Ja, gårdagen var för övrigt.. hmm.. speciell.! Men på ett bra sätt.
Fick pratat med underbara Mia. Min älskade vän, hur många gånger hann jag säga, "-nej jag måste nog lägga på.?!" under samtalet? Var lite svårt i och med att nya saker jag ville berätta, fråga och prata om alltid dök upp i huvudet. Snart, snart måste jag hälsa på henne och den lilla härliga familjen. 

I fredags fick jag köpt ett par glasögon. o-O-
Kanske inte dom finaste om man frågar Jonas och Joakim, som tyckte att jag skulle välja ett annat par som jag höll i, men dom fick mitt ansikte att se så ledset ut. Jag tyckte inte de passade min personlighet alls. Så jag valde ett par som lixom drog lite uppåt istället, bågarna var kanske inte dom vackraste, men vad begär man för en sån strunt summa? Behöver ju bara ett par för lata dagar då jag inte orkar sätta i linserna och långa nätter när jag jobbar och linserna snabbt torkar i ögonen. Just de, när jag stod och bytte från båge till båge där på smarteyes, hörde jag Joakim nynna nått lite lågt.. Precis när jag provade glasögonen som jag nu väntar på ska dimpa ner i brevlådan. "-Babsan." kunde man urskilja i en svag viskning.. hahaha.. Tack för den då. hehe. När jag svarade med: "-jag hörde de där.!" Fick jag bara ett stort flin som svar, som följdes av härliga skratt från oss alla tre. hehe. Alltid lika underbart kul när ens nära och kära kan roa sej på ens bekostnad. hahaha. Strike 3, inträffade där ungefär samtidigt, dessutom. Nu väntar jag på 4. hehe.. En berättelse ni får höra mer om nästa gång, jag lovar!

Ja, de blir nog bra med både glasögon och allt annat.
De är förresten inte klokt va man blir seg på natten, de jag har skrivit hittills har tagit mej 30 minuter att skriva. hahaha.. fast å andra sidan, har en liten morgonpigg tjötmoster på msn att underhålla också. hehe..
 
Till en annan sak. Marie, vet inte om du läser min blogg riktigt? Men har hört lite ytligt om vad som hänt. Skäms över att jag inte hört av mej på så länge. Men jag har dej i tankarna, ska försöka se till och ringa någon dag. Om inte du ringer mej först. Saknar dej vännen, du vet vart du har mej.

Nej, nu ska jag ordna lite kaffe.
Ha en underbar dag alla. Ring inte mej mellan 11:00 och 18:30. Jag sover förhoppningsvis. En lagom matt Emmeli gäspar och vinkar med handen.. over and out. hahaha..

Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Storsan

Hehehehehhe!!!
Hmmm.... har inte hunnit kolla dina bilder än - du har ju fler på ansiktsboken... MEN om någon, någonsin, någonstans får tillåtelse att puta liiiitegrann så är det ju du!
;o)
Kram!

2008-03-11 @ 17:15:07
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0