13 mars 2008 - 06:41


Driftstoppet under natten mellan kl 02:00 - 04:00 satte stopp för min plan om ett långt och utförligt inlägg. Att försöka komponera ihop något så här tidigt på morgonen när man jobbat hela natten och sömnen har attackerat ögat är inte lätt vill jag lova. Man blir lite trött i huvudet, de märks tydligast på Kristina min arbetskollega nu iallafall. Nyss kallade hon mej för Linda Bengtzing??? hehehe.. de är ett starkt tecken på att tankarna snurrar.

Hur som helst, snart tid för hemgång. Blir nog inte att man lägger sej ändå. Måste få sömn nästa natt eftersom jag jobbar 8:00 - 16:00 på fredag. Sen är de minsann helg igen. Dagarna går fort när man sover bort dom. De blir en fart fylld helg iallafall, så den lär gå fort den med.

Nu när jag kommer hem ska jag se hur de gått med "tvätt-katastrofen" som inträffade igår. Låter farligt, men de är egentligen inte värre än att Joakim glömde tvätten i tvättstugan, efter kl 23:00 blir den inlåst, inte nog med de.. Man kommer inte in i tvättrummet om man inte har bokad tvätt tid. Så för att komma åt den, måste vi med andra ord; se om någon har tid i de tvättrummet idag mellan 7:00 - 11:00. Eller så får vi försöka boka en tid och hoppas på att vi får samma tvättrum som igår. Annars är loppet kört, bara att sätta sej utanför och vänta på att någon ska använda rummet så vi kan komma in och ta tvätten.. Hahaha. Men de ordnar sej säkert! Som allt annat!
Vad vore livet förresten utan sånna här incidenter, som gör vardagen mer spännande om du frågar mej. Hahaha.!

Till något helt annat, vid denna tiden på dygnet är iallafall jag extremt lättroad, så jag tänkte dela med mej lite av vad som får mej att skratta. ;)

Frågor får svar:

-Vad är en nyckelring?
"-en grej som gör det möjligt att tappa alla nycklar man har på en och samma gång.!"

-Vad är det för likhet mellan Michael Jackson och en plastpåse?
"-Båda är gjorda av plast och är farliga för barn.!"

-Hur vet man att en skotte är naken under kilten?
"-Han har mjäll på skorna.!"

-Varför har alltid påven badbyxor på sej när han duschar?
"-Han vill inte se ner på en arbetslös.!"

-Varför var Hitler så dålig på att spela golf?
"-Han kom aldrig ur bunkern.!"

-Vad är höjden av slöseri?
"-att fotografera en Zebra med färgfilm.!"

Hehehe, fast den med nyckeln är bäst, de är så sant så sant. Nej, nu avrundar jag detta för denna gången. Ha en underbar dag, hoppas solen vill kika fram.

Tack för ordet.!

Kommentarer
Postat av: ullebullen

Hej-hej galenpannan :-)
Har Du hört Galenskapranas sång : Säng-säng-säng
?
Den gillar Du nog den! :-)
Jo precis hade jag haft tatuerade sockar så hade jag haft mer pengar att köpa livsnödvändiga leksaker för...Jäääjjj....+ ännu mera saker på ÖB..haha..
.-)
Må gott nu tösen !
PS.tappade Du bort tvättstuge-nyckelknippan eller ? :DS...haha...

2008-03-13 @ 09:14:53
URL: http://ullebullen.blogg.se
Postat av: Storsan

Hahhahahah!!!
"Mjäll på skorna"...
;o)
Och fy fasen för kidnappad tvätt...
Är CIA underrättade?
Kram!

2008-03-13 @ 19:27:11
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0