20 mars 2008 - 00:33


Så har man ännu en natt framför sej. Men bara 7½ timmar kvar nu. hehe..

Ja, helgen.. Skulle ju ha flyttat och stökat på lördagen. Men va sker om inte; strike 272 345. (måste vara uppe i nått sånnt nu misstänker jag.) hehe.. Jaja, åter till ämnet. Emmeli lyckades missa en liten detalj helt totalt, nämnligen att de inte går att komma in i en lägenhet om man inte har nycklar. Eller jo, de är klart att de kan gå, men kändes som en mindre bra ide att försöka bryta sej in i sin egna lägenhet. Men okej.. Där stod vi då på lördagen, inga nycklar.. För jag hade inte hämtat ut dom. Men fick gjort de så fort dom öppnade på kontoret, på måndag morgon.. Så nu är allt inpackat och klart, har till och med fått upp gardiner. Inte illa måste jag säga.! De luktar för övrigt underbart inne i "mina 24 kvm". Doftljus, underbart.! Den som kom på dee skulle jag vilja säga tack till.

Imorgon kommer pappa, lillebror och Even på besök och ska kika in mitt bo. Dom ska på hockey sen på kvällen också. Härligt att få träffa dom lite innan påsk. Nu när de inte blir någon resa upp till skogarna under helgen iallafall. Jag har helt enkelt inte råd. Jobbar hårt på att bli miljonär, men de går ingevidare alltså. Just de, imorn får jag TV också. yeah.! Dessutom var den extremt billig, kostade gratis.! De priset passar mej väldigt bra nu. hehe.. Dock kommer ju TV bänken jag kikat ut kosta lite mer. Hmm..

Ja annars är de lugnt med planer just nu. Jag har inga.! Men de funkar kanon att bara ta allt som de kommer. Dessutom har väll aldrig jag varit den som skrytit om hur väl planerad och organiserad jag är? Nej, den biten kommer nog när jag blir vuxen förhoppningsvis.

Nej, nu är kaffet klart här, och magen kurrar lite efter en 3dje kopp.
Kanske återkommer lite senare, när tankarna börjar vandra igen.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0