Ajajaj.


Ajajaj nr 1.

Efter att jag läst ett par kommenrater till mitt senaste inlägg, har jag insett att de är dax för skärpning när de kommer till min blogg. Schemalagd bloggning? hmm.. skulle kunna vara något? Vem vet.

Ajajaj nr 2.

Var på cellförändringsprovning idag. (är det ett ord?) Hur som helst, de var första gången jag gjorde de. Usch, hon sa att de skulle sticka till lite. Lite!? Ajajaj.. säger jag bara. Okej, jag överlevde iallafall.


Helgen har flutit förbi ganska lugnt iallafall. Har varit och fiskat krabba med J och B. Härligt med utflykter nu när de varit så fint väder. jag har faktiskt börjat få till en riktigt fantastiskt ojämn solbränna. Underbart! :) På lördagen lagade jag ett jätte lass med kyckling gryta. Så de är vad de blir till middag idag också.

Nej, nu ska jag ordna mej en kopp kaffe.
Ha en underbar dag.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Storsan

Se där! Duktig gumma! Men varför syns inte kommentarerna? Vill du inte det? För jag vet ju att jag i alla fall skrivit ett par stycken...
:o)
Bra att du gick och gjorde cellprovet; många tjejer fuskar och det är dumt. Kram!!

2008-05-26 @ 16:33:37
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Mia

Ja du, vänta tills du föder barn ;D

2008-05-26 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0