hemligheten.!


Hemligheten jag bärt på ett tag nu, 18 veckor och 6 dagar för att vara exakt.!
De flesta vet visserligen redan om de, men för er andra ja..
Jag låter bilderna tala för sej själva!

                                            Min pärla.!



ligger med händerna uppe på varsin sida om huvudet,
benen iallafall från knäna och ner ser man tydligt till vänster,
ena foten syns också i hörnet!



händerna på pannan/huvudet.! Man ser nästan näsan lite.



Liggandes i profil.


Kan ju berätta att vi "vet" vad de kommer bli för någon också.
Dock finns de ju aldrig någon garanti.. Har hört om många som fått
besked om en flicka, men ut har de kommit en pojke och tvärtom.
Men jag är ändå rätt säker. J också.!
Lyckliga jag.!


Kommentarer
Postat av: Blivande moster Mia

Åhhh guuuud!!! Mosters lilla älskling :)

PUSS.

2008-11-21 @ 19:41:27
Postat av: Ellen

Nämen ah vad skoj Emmeli =) Grattis!

2008-11-21 @ 21:43:11
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: whilda

Hihihi äntligen kom hemligheten ut... Som jag har väntat... :) Hoppas att hädanefter kommer d skriva lite om hur du mår och hur magen sparkar.



Sött litet barn! vad tror ni att de blir??? nyfiken

2008-11-22 @ 12:58:17
Postat av: Kalle

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅ! grattis <3



åh så söööööt!

2008-11-24 @ 17:52:41
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: T

jag vill nästan gråta en skvätt när jag ser bilderna på miraklet. vilket litet underverk ni har skapat. love <3

2008-11-26 @ 20:25:50
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0