hjärtslag och influensa.



Igår var jag på besök hos barnmorskan Karin. Kära fröken T följde med mej. Tack o tack. Vi fick lyssna på min lilla pärlas härliga små hjärtljud. Helt fantastiskt.! Snabbt men rytmiskt. Önskar mej verkligen en sån man kan lägga på magen med ett par hörlurar till så man kan lyssna själv när som helst. Men den kostar pengar som allt annat. Jag ska ju faktiskt ta mej råd till att förnya vårat hem dessutom, så man får välja vad man ska prioritera.! Nu väger jag förövrigt 64,4 kg. Inte illa, har gått upp, inte riktigt, men nästan 3 kilo sen senast jag va där. hehe..

Orkar egentligen inte skriva mer nu. Kommer från vårdcentralen och gissa vad? Jippie! Jag har drabbats av den årligen återkommande härliga influensan. J säger att han tänker sova i gästrummet tills jag blir frisk. Mår verkligen pyton, men feber nedsättande hjälper alltid lite. Vill be om ursäkt till alla jag kan ha smittat hittills, men jag visste ju faktiskt inte. De bröt ut först idag. Nej, nu bäddar jag ner mej, har redan gjort i ordning en kopp te som väntar.

Ta hand om er mina nära och kära och håll er borta från virus. (och mej) Buhuu..

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: whilda

åååh inte kul o vara sjuk gumman... krya på dej kramar

2008-11-27 @ 15:57:55
Postat av: kalle

men uj uj!! krya på er!

2008-12-01 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0