Igår och idag.



Igår gjorde jag och världens bästa granne B en sån otrolig insatts.. Vi gjorde ett byte av tjänster, jag hjälpte honom städa deras kök (vilket verkligen VERKLIGEN behövdes) och han hjälpte mej plocka ner den gammla hyllan i vardagsrummet och skruva ihop den nya. Jag tvättade även mellan 11-15, så nu har jag två tvättkorgar att ta hand om. När J kom hem ifrån jobbet så stod jag och hade maten klar, så vi käkade gott alla 4.. Jag, grannarna B o E och J.
Efter att dom dragit sej till deras (nystädade fina hem nu mera) så fick jag börja göra mej i ordning. Mötte upp kära fröken T i brunnsparken vid 19:45, för att gå på bio och se "Låt den rätte komma in". Ruggig, men hade jag inte läst boken innan hade jag nog inte gett den mer än "okej" som film. Dock tyckte jag de var riktigt kul att se hur dom fått till allt och gjort när dom just filmatiserat vissa scener, och den var kanon! (i och med att jag läst boken) Sen blev de tjöt och kvällsvandring längs avenyn i regnet. hehe.. Vintervädret börjar tidigt här söder över. Stort tack o tack underbara fröken T för att du ville följa med mej, nästa gång får du välja film. ;D

Nej, nu ska jag ställa mej i duschen, ska försöka få tag på vänninan A. Har inte träffat henne på evigheter. Så ett besök ute i ingenstans är de nog dags för nu.! Mmm.. Krämbullar.! Just de, för övrigt är jag ledig idag, men imorn kväll går jag på ett nattpass. Sen har jag torsdagen att se fram emot. Då kommer älskade pappa på besök igen.!

Ha en fin dag mina nära och kära.
tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Whilda

Här kommer min nya blogg.



www.nykick.blogg.se



Användarnamn: Whilda

Lösenord: whilda2009



Kram



/gamla blinka

2008-11-12 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0