Jag kämpar..


Ja, som rubriken lyder.. jag kämpar verkligen med min blogg och utseendet på den. Minns för "längesedan" när jag fortfarande läste media på gymnasiet och satt vid en dator med html koderna framför mej hela dagarna, tyckte till och med de var roligt.! Helt kass på de var jag inte heller, men nu?? Nu vill ingenting som jag vill och de får bara inte för sej att funka. Grrr..

Kockan tickar iväg här i natten också, nu är den 04:41. Så de kanske inte är helt undligt att jag inte får till de heller. Huvudet vill, men orkar inte hänga med.. Jaja.. Som de ser ut nu, helt skevt med andra ord.. (fast med en egen personlig header!) så får de nog vara ett litet tag nu iallafall.. Tills jag orkar ge mej in i detta projekt igen.

Nu ska jag ta mej en drick yoghurt, för de har jag förtjänat!

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag tycker det blir fint jag!



Tänk att du har läst om kodmallar och grejjer!

Speciellet tacksamt för läsare är ju att det är kontrastrikt emellan text och bakgrunden.



OCH! så fint du fått det med sparsmakade färgvalet :D inte grå inte lila, mmm*



nu ska jag ut på äventyr, kram!

2008-11-13 @ 08:55:36
URL: http://HTTP://KARLERIK.BLOGG.SE
Postat av: Whilda

Jag tycker du har fått till de bra! fast jag måste då erkänna att jag var lite mer intresserad av den andra headern. Men förändringar gör mkt!! =) hihi



Kämpa på gumman! Puss

2008-11-13 @ 11:05:12
Postat av: Whilda

Jag tycker du har fått till de bra! fast jag måste då erkänna att jag var lite mer intresserad av den andra headern. Men förändringar gör mkt!! =) hihi



Kämpa på gumman! Puss

2008-11-13 @ 11:05:36
Postat av: Anonym

Mamma är stolt över dig. Tycker att du har lyckats jättebra. Jag är nog ganska nollstäld när det gäller hur det ska se ut. Var rädd om dej nu. Det kommer tider när man automatiskt måste vända lite på dygnet, som du förstår. Kram på dig.

2008-11-13 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0