Lilla familjen.



Min älskade underbara familj, en liten del av den, pappa och lillebror har varit här på besök. Önskar dom kunde stannat längre, men pappa kommer ju tillbaka nästa vecka. Då ska vi gå på hockey med farbror H. Frölunda - Timrå.! Åhh.. ska bli så kul och spännande, speciellt för mej som inte varit och på hockey sen jag var riktigt liten. Hur som helst, hade jätte trevligt med familjen här, var och kikade på kläder, möbler m,m. Dessutom lagade vi kanon go mat på tisdagkväll, och igår blev de Thai-mat. Lilla familjen åkte dock igår, innan jag började jobbet.

När jag kom hem på kvällen var jag förvisso helt slut, men J var hos grannarna B o E, så jag gick dit och blev bjuden på smörgåstårta.. Mmm.. Efter att jag suttit där och gnällt ett tag över att grabbarna bara spelar TVspel, så tyckte jag de va dags att gå hem. J la sej på soffan och jag satt framför datorn en stund. Efter 30 minuter märker jag att J har somnat till ordentligt, så de bästa alternativet var nog att inta sängen istället. Jag frågar då J om han ville kolla nått på datorn eller om jag kunde stänga av den, till svar får jag; - Men har vi valkatalogerna istället då.. Har du hittat nummrerna för smsen.
Öhhh??? What? Hahaha.. Jag få väckt han lite till och älskade J inser att han ligger och svammlar i sömnen. Han har nog kollat lite för mycke på presidentvalet i USA de senaste dagarna, eftersom de var ungefär de han syftade på med sitt svammel. hehe..

Nu går LP spelan runt här hemma, Krayzie Bone - If they only knew. Grym låt och de sprakar alltid så härligt när man lyssnar på LP skivor.! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, eller kanske ta mej ett bad.?! Härligt. Ha en underbar dag mina nära och kära.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0