någon form..


Det borde verkligen finnas någon form av förkyldningslag, ex; Din näsa får bara rinna si och så mycke, bli täppt till en viss gräns men inte mer. Ditt huvud får inte göra för ont och inte kännas för tungt, och om de nu ska göra de får de bara göra de i, får se.. en halv timme hade räckt precis lagom.

Har legat i badet idag igen, de får verkligen musklerna att slappna av. Underbart! Min älskade J ska laga mat till mej sen, nu är han iväg och handlar, sen ska han tvätta dessutom. Ja han får ta hand om de mesta och vara lite "hemmafru" nu. Själv väljer jag att röra mej så lite som möjligt. Men nu ska jag dricka mer juice och mer honungs te.

Jag och influensan är svurna fiender, och kommer aldrig komma överens.!
tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Kalle

kom på att du kan läsa på denna bloggen (se länken) om en baby snart ute ;)



kram <3

2008-12-01 @ 18:26:30
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0