Nattjobb & Hockey.



Tack för alla värmande kommentarer angående nya utseendet på min blogg. De ska förbättras ytterligare, men får ta den tid de tar. Gjorde ju ett natt arbetspass mellan onsdag - torsdag, och var lagom trött på html koderna när klockan närmade sej morgon. Sov inte så där jätte många timmar igår heller, så dygnet har blivit lite skevt. Älskade pappa kom hit, var väll framme runt 15:00 tiden, om jag inte misstar mej. Vi drack kaffe, tjötade, jag såg till att vakna till. Strax efter 17:00 var vi redo att lämna Biskop, för att bege oss mot Skandinavium.! Mötte upp med farbror H, han blev överraskad vill jag lova, då han inte fått veta att jag skulle med. Vi åt en god bit mat innan matchen, sen en promenad vidare för att inta våra platser, satt bara 10 meter från "Goa gubbar".! Stämningen och trycket där var på topp. Men vårat Frölunda fick stryk av Timrå. Fan fan fan.! Lagom orättvist dock, då de egentligen skulle stått 1-1 efter första perioden.! Men, men.. Så är de ibland, speciellt när dom anlitar blinda dommare. Hade en kanon trevlig kväll ändå.. Hoppas verkligen de blir mer hockey med familjen framöver. Fast de lär dröja innan min kära far och farbror vill se Frölunda spela igen, dom var lagom besvikna på kass åkning och värdelösa passningar. (tror de va så dom uttryckte sej) hehe..

Idag har jag sovit rätt länge, sen när J slutat jobbet, körde jag honom till tatueraren.. Såg på film med grannarna B o E. Efter de blev de en tur ut till Kållered för ett efterlängtat besök hos crazy M. Var så jätte längesen jag träffa henne, men hon jobbar ju i princip jämt. Idag fick vi iallafall tjötat. (och jag passade på att äta upp hennes vindruvor!) Nu sitter jag hemma, J är iväg med grabbarna, en av dom flyttar ifrån Göteborg imorn, så de blir väll lite avskedsfest. Jag hade dock ingen ork till att följa med. Vet att klockan är mycke nu, men jag funderar på att ta mej ett bad. Känner att min kropp skulle behöva den avslappningen.!

Ha en fortsatt fin fredagkväll kamrater.
tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0