orkeslös som få.



Hittills idag har jag diskat och ätit världens goaste frukost.!
1 äpple (skärt i små bitar) 1 banan (skivad) ett helt gäng vindruvor.
tillsammans med lite flingor, solros kärnor, hallon/vanilj yoghurt och ringlad honung över.
Mmm.. Känns nästan som man ätit någon form av efterätt till frukost! hehe..

Har varit lagom frånvarande de senaste dagarna, pga att jag arbetat. Igår var de ett 13 timmars pass. Fick ett samtal när jag slutade 20:00. De va J som sa, -kom till grannarna B o E när du är framme, vi lagar mat här.!
Åhhh..! Va helt underbart att komma "hem" och få mat serverad direkt, och vilken fantastiskt god mat sen också. Sallad med fetaost och stekt potatis. Jag fattar inte hur B kryddar potatisen när han steker den, men tusan vad god den blir.! Mmm..

Annars är jag rätt orkeslös på dagarna. Kämpar mej igenom arbetspassen jag har. Kommer hem och sover. Imorgon ska jag till Borås på Respirator utbildning. Ska vara där till kl 08:20 på morgonen.. Uhh.. Hoppas jag hittar lätt iallafall och att dagen smiter smidigt förbi, även om de kommer ta hela dagen.

Nej, nu ska jag börja ett litet projekt. Ska sortera all musik på min Ipod, ta bort gammalt och lägga in nytt. De är på tiden. Sen ska jag se om jag orkar sortera tvätten innan J kommer hem. Han ska tvätt ikväll när jag jobbar! Härligt för mej att slippa den formen av husarrest denna gången. hehe..

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag brukar äta sallad (färdig och sköljd i plastpåse) med fetaost, och ha på lite citronpeppar, och olivolja.



Idag var jag å anonym någonting, ute och plockade ris i skogen, ska göra krnasar och sälja, idag kom också första snön :D och den första rejäla halkan :(



kramar!

2008-11-19 @ 17:09:45
URL: http://karlerik.blogg.se/sos
Postat av: Kalle

hihi ;D ja de där vinterdäcken köpte vi nya, och jag fick skruva dit dem helt själv, usch vad jobbigt, men nu är de på :)

Ja det är bra med mig ;D

Men lite bekymmersamt nu, ska man våga "vara ute och cykla" eller ska man promenera till "jobbet" idag. det är isigt men snön har töat så man "ser" isen.

hum.

clementin ska jag ha med mig i alla fall :)

OCH idag kankse vi ska baka bröd <3

kramar!

2008-11-20 @ 09:18:18
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: whilda

Håll ut gumman! Snart slipper även du se skiten ;-)





Hoppas ni hittade till utbildnignen... kram kram

2008-11-20 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0