Snooze.


Idag hade min älskade J tänkt kliva upp 06:15, för däcken skulle bytas på hans arbetsbil.! Men han väljer såklart att snooza ett litet tag.. Ett litet tag blev till slut fram till 08:15.! Haha.. Jag fattar inte hur någon kan snooza så länge. Bli väckt var 6:e minut och somna om. Tackar verkligen någon högre makt för att han har en klockradio som väckarklocka. Så de är låg musik som går igång var 6:e minut, och inte en fruktansvärd piiiiip signal eller liknande. De hade jag nog faktiskt inte stått ut med.. hehe..


Idag ska jag in till stan en sväng hade jag tänkt, först har jag dock lite att pyssla med här hemma. Anledningen att jag ska till stan är iallafall för att jag måste få tag på två nya böcker. Under dom senaste två veckorna har jag läst ur dom här.. 

                                          

Stepenie Meyer - Om jag kunde drömma
               Brian Freeman - Syndfull


'Syndfull' var väll helt okej rätt bra faktiskt, iallafall när man kommit in i den. Dock inte min typ av bok. Men 'Om jag kunde drömma'. Herregud vilken vacker kärleks saga. Jag är helt såld, ser fram emot filmen också 'Twilight'. (orginal titeln) Hoppas verkligen inte den blir någon besvikelse. Fast jag vet inte ärligt hur något ska kunna toppa boken? Ska iallafall in till stan och leta reda på uppföljaren. Sen ska jag drunkna igen, med en kopp te och en filt runt mej. Underbart.

Funderar starkt på att ringa fröken T och se om hon kanske inte känner för en fika i stan. Passa på och träffa henne, de var ju ett bra tag sen nu. Nej, om inte min dag ska passera obemärkt så är de dags för frukost och att göra sej i ordning nu. Ska ju byta däcken på bilen i eftermiddag också, och äta tacos.! Tror de kommer bli en bra dag.


V i   m å r   b r a   n u . . .

Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0