Tisdags förkyldning.


Vill först av allt säga; Grattis älskade pappa på födelsedagen din igår.!
(missade att skriva de i gårdagens inlägg, men jag ringde och sjöng för honom)

Igår bjöd på en mysig dag. Åkte in till stan och mötte upp fröken T, sen även lilla M. Vi fikade gott.. Mmm.. jag drack varm choklad med massa vispad grädde. Underbart i vinter kylan. Köpte present till min J också, som han tycktes bli väldigt glad över. De var lite som tack för att han ordnar med bilen och byter däck på den. Tur att han har möjlighet till att göra de på sitt jobb inomhus, och med bra verktyg som han får tillgång till. Slipper även jag stå ute i kylan och böka med de. hehe.. Senare lagade vi tacos med grannen B och hans vän från norr A. Var riktigt gott.

Idag har jag börjat dagen med te och min nya bok. Tittade på klockan och plötsligt hade den blivit 11 och jag hade kommit 150 sidor in i boken, vill verkligen inte lägga den ifrån mej. Men om man ska ta sej någonstans idag är de nog bäst. Dessutom vet jag inte säkert när nästa kommer ut på svenska, kan va bra att dra ut lite på den jag har iallafall. Känner mej lagom förkyld idag förövrigt, de började krypa på redan igår eftermiddag. En retande hals, nysningar och snorig näsa. När jag först öppnade ögonen imorse var de för jävligt, men nu känner jag mej lite piggare. Om man bortser från halsen som fortfarande är retlig och gör ont. Halsduk är inget alternativ längre, utan ett måste!

Måste rapportera ett fel i gårdagens inlägg. Där jag informerade om att Js snooze var på 6 minuter. Detta fick jag stark kritik för och upplysningar om att det inte alls stämmer. Den är på 7 minuter! Alltså, i två timmar drog klockradion igång var 7:de minut inte var 6:e. Jag tackar J för informationen och ber om ursäkt för eventuella missförstånd. haha..
Nej, nu ska jag ta mej en dusch. Har lite saker jag vill hinna med innan jag ska på möte kl 16:00. Så ha en fin dag mina nära och kära, ta hand om varandra.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: whilda

Haha! Bra att du informerade oss om att den snoozade var 7:e minut ;-) Nu vet vi... thihihi



Tack för idag... Usch! Blev irriterad av att höra hur X avbröt dej hela tiden. Skönt att du kunde säga ifrån iallafall! Strongt gjort.



Puss

2008-11-25 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0