förbi.



Mina lediga dagar är snart förbi, imorgon är de åter till arbetet och nästa lediga dag blir måndag nästa vecka. Men vi fick en jätte fin helg uppe i Värmland, de var riktigt mysigt och de bjöds på massa god mat. Fyrverkerier, tårta och många skratt, trots dåligt väder.

Igår lagade jag jätte god mat; pasta med färska champinjoner, blad spenat, lök, pinjenötter och vitlök. Björn och Emil var här och bjöds på middagen. Sen spelade vi risk resten av kvällen, men jag är så kass förlorare, så jag tror ingen av dom tyckte de va kul att spela med mej. hehe..

Just nu sysselsätter jag mej med att tvätta, det är de och lite städ som står på "att-göra-listan" idag. Ska iväg och handla sen också. Ja de var nog allt för nu.. Ha en fortsatt fin dag.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0