Härliga helg.



Helgen börjar lida mot sitt slut, men vad gör de när den varit kanon?


I fredags mötte jag upp fröken T för en fika, som slutade som en heldag. De va häng på hög nivå, med diverse folk och på diverse olika platser. Mycket trevligt. Under ett besök på systemet införskaffades ett gäng alcohol fria öl.. Ansvarsfullheten kramade hårt våra händer. Stod och lyssnade på live musik i Brunnsparken, där de spelades för 'de hemlösas natt'. J dök upp där en sväng men försvann igen i princip lika fort. Så vi i de övriga packet (hehe) drog mot Hisingen. Ännu lite senare när alla åter skulle tvärs genom hela stan, och M skulle till Trollhättan. (va fan gör man i trollhättan? hehe.) Då följde fröken T med hem till Biskop, där dracks de te och tjötades. Underbar tjej den där fröken T måste jag säga.
Runt 02:00 trillar J in genom dörren, men då har jag redan somnat. Skulle kolla på en film efter att jag kört hem T. Men alla som känner mej vet ju hur filmer, speciellt långa sådanna påverkar mej. Zzzz..!


Gårdagen börjar väldigt segt, med en J som bestämmt sej för att vi skulle stanna i sängen hela dagen. hehe. Men se den funkade inte. Rätt som de va så ringde bästa vännen M, hon skulle dra med sej sin lilla familj Kaos till Göteborg för ett besök på lek o buslandet. Erbjudandet om att följa med gick ju omöjligt att tacka nej till. Där bjöds de på många skratt, labyrint klättring, bollhav och tusen saker till. Härligt att se lilla underbara F leka och skratta. Hon är oemotståndlig. Var riktigt kul att se J och P ta sej igenom trånga utrymmen också. Skratten blev riktigt högljudda när P visar vad som hänt hans byxor.. Hahaha.. Men dom var tydligen redan lagade en gång och sprack därför åter. hehe. När klockan där tickat iväg, var de dax för att dra sej hemmåt igen, för både mej och J och lilla familjen Kaos.
Hemma lagade jag lite av varje mat, och sen glodde vi på TVn resten av kvällen. De var välförtjänt att ta de lugnt efter träningspassen på lek o buslandet, vi fyra "vuxna" var helt slut iallafall.


           


                         


Nej, nu tror jag bestämmt de är tid för frukost!
Sen ska de städas lite, man får passa på nu sista dagen av helgen.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: T

jag ser fram emot en cykeltur ;)klart du kan länka mig, jag har gjort detsamma med dig, hoppas det är ok. systersonen blev överlycklig för sopbilen men dessvärre fick han 2 likadana till! haha, du börjar bli stammis på lek&bus ;) tack igen för en helmysig dag och kväll, hoppas vi ses snart igen :D kramkram

2008-10-19 @ 19:47:54
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Filippa

Hej bästa moster Emmeli. Tack så jättemycket för en kul dag. Jag hade verkligen hur kul som helst. Jag slocknade i bilen så fort vi släppt av er hemma. Mamma va lika trött hon och somnade hon med :) Mamma säger att ni gärna får skicka dom här korten till henne också. Synd bara att vi inte fick en bild på pappas trasiga byxor. Hahaha. Pappa tyckte inte det va lika roligt dock eftersom det var hans favorit brallor. Hihi. Älskar dig moster. Hälsa Koocke att han inte är så farlig som han ser ut. Puss.

2008-10-20 @ 20:59:16
URL: http://miaperfilippa.blogg.se/
Postat av: tess

lilla vän, dåliga dagar är allt bra..DÅLIGA! trivs du inte på jobbet? jag är också sjukt trött, somnade på mitt jobb idag, haha! prison break va bra as usual, dom hittade sara för hon va inte död. och nu måste dom hitta The company för att slippa fängelsestraff, dom samarbetar med nån som kan fixa det åt dom isf. hmm..vad hände mer..jo! T-bag blev misshandlad och rånad på alla sina pengar, hon gretchen dog, blev skjuten av sina egna & whistler också, för dom hade snott nåt chip. det är vad scofield och de andra ska ta tillbaks. men då måste de hitta T-bag för han har fågelboken med koderna som dom behöver. lite invecklat men hoppas att du fick lite användbar info! ;)hoppas morgondagen blir bättre för dig gumman! STORkram

2008-10-21 @ 19:52:37
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0