ljusare?



Hur står de till med mej idag då?
Jag ljuger ju om jag påstår att jag inte haft ljusare dagar.
När paniken var som värst och jag behövde en tröstande röst provade jag att ringa runt.
Men vem finns när man som bäst behöver någon?

Lolo svarade iallafall, är verkligen skyldig henne en. Men ack var de kostar att bli tröstad av någon som bor i Norge och har norskt mobilnummer.! Kändes jätte dumt att jag inte hann säga hejdå ordentligt heller, före de bröts, då pengarna på kortet tog slut.. Nu sitter jag här, 240:- fattigare på mobilen och fortfarande inte stabil och rofylld i sinnet.

Ensam är stark, ..eller hur var de?
Blir väldigt tveksam till den meningen. Vill tro på de, men min själ tillåter mej inte..
inte i denna stunden iallafall. De är ju nu, i denna ensamma, sårbara stund min styrka sviker mej.


I'm porcelain..

Kommentarer
Postat av: Kalle

nej det är pest att vara ensam :(



själv är bäste dräng, är ett annat uttryck, att man får som man vill, om man gör det själv, men det behöver ju inte betyda att man är ensam jämt. nej. usch :(



men vad dyrt då! 240:- ujujuj!



take some coffé in your porrcelaine lillnosan <3

2008-10-15 @ 19:47:56
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: kalle igen

alltså ETT r i porcelaine... HAHA! vart ju roligt annars...

2008-10-15 @ 19:49:25
Postat av: T

du har mitt nr nu och du kan alltid ringa om det är något!

2008-10-18 @ 22:10:13
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0