Mitt sätt att se de..


Idag..
IDAG!

Lek och buslandet, kanske.. borde gör mej i ordning och ringa ett samtal. Har lovat en arbetskollega från förr att gå dit med hennes lilla pojk. Eller rättare sagt, hon har lovat mej att jag ska få göra de. hehe..

Sen ska jag ringa T, hoppas på en fika. Har en del kul grejer att berätta för henne också, så de passar kanon över en stor latte.


Tackar min underbara snälla pappa, som fyllde på min mobil igår kväll.
Som faktiskt också ser till lite att min dag blir möjlig. Vad skulle jag göra utan min älskade familj.
Era liv framför mitt.

Nej, nu kallar duschen, om jag ska hinna med dagen.
Kanske får en ny mobil i eftermiddag också, där är J den skyldiga till att göra de möjligt.
Men får se på de.

Ha en underbar dag mina nära och kära.
Och Kalle, tack för tröstande kommentarer. :)

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Kalle

<3

2008-10-20 @ 17:38:44
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0