Oj oj oj..



Tiden går fort mellan blogginläggen. Mycke har man gjort dessutom, men vi sparar på den biten. Så.. Vad är på tapeten nu? Vad är aktuellt så att säga? Jo, jag sitter och gör ett nattpass, fick rycka in akut då en kollega blivit påkörd. (måste tillägga att hon promenerade, hon kör inte bil själv.) Men inte nog med de, tror ni inte den fega jäkeln som gjorde de smet?? Tusan va illa.. Nu gick de tydligen ganska bra med henne ändå, hon kom undan med lite blåmärken, skrapsår och en stukad fot. Aldrig skulle jag kunna bara sticka om de varit jag som kört. Galet.. En sak har vi lärt oss av detta, de finns för många fega människor ute i Världen.!

Hmm klockan tickar iväg, men hittills har detta inte varit en lugn natt.. Känns ovant att sitta själv och jobba nattid också.. Hade vant mej vid att ha en kollega att tjöta med. hehe.. Jaja.. Imorn kommer iallafall J och möter upp mej, han var hos några vänner inte så långt härifrån under kvällen, kolla på film och spela TV spel. (typiskt grabbar?) Han blev kvar där tills efter vagnarna slutat gå, så då tyckte han de va lika bra att stanna över och ta följe med mej hem imorn istället. Vilket egentligen inte gör mej nått. Fast tanken var ju att jag skulle få honom till att komma och hämta mej när jag slutat.. Jaja.. antar att man får nöja sej med de näst-bästa ibland.

Nej, nu är de nog dags för en macka eller två.
Ha en fin dag alla nära och kära, själv ska jag.. Zzzz...Zzz...Zzzz...!

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0