vad?


Ja.. vad kan man säga?
När råttorna är borta, jagar inte katten.!

J har åkt till Oslo. Kan va härligt för honom att umgås med grabbarna, dricka lite bärs och spela biljard, utan att ha mej i ena örat som påpekar att han är full, slöddrar, vinglar eller liknande. hehe.. 
Själv har jag ett stort projekt pågång hemma, men vet inte riktigt i vilket hörn jag ska börja. Har en fight med arbetsförmedlingen som jag måste ta tag i också. Lite små orolig över hur den kommer sluta dock.. Dom vinner säkert dom j*#%"&na.! Av någon anledning brukar dom göra de.

Nej, jag sitter faktiskt på jobbet nu. Man kanske skulle börja ägna sej åt nått mer seriöst?

tack för ordet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0