tidig.



Det är tidig lördagmorgon, men dåligt med sovmorgon för min del. De blir så när man slocknar kl 20:30 på kvällarna.. Jag har ju som sagt jobbat i veckan, och de har gått fin fint. Så de blir mer där framöver, bredvidgång än så länge, då de är mycket att lära sej.! Hur som helst, jag har ju varit tvungen att kliva upp 04:45, för att hinna vara på jobbet till 7. Inte konstigt att man är helt slut på kvällarna.

Måste berätta en så rolig sak.. Kalle jag läste din kommentar, så hade du nämnt marknaden där. Antagligen var de därför jag drömde om marknaden inatt, inte nog med de.. Jag drömde att jag köpte typ 100 stycken sådana långa godis remmar. hahaha.. jag tyckte de var väldigt komiskt!

Min bästa dröm hittills måste ändå vara den jag ska berätta om nu. Jag fick iallafall Joakim att skratta i en halvtimme och Mia berättade om drömmen för sina arbetskamrater som tydligen också hade garvat rätt gott. Okej, jag måste få förklara en sak bara innan jag berättar allt, så ingen tror att jag är helt knäpp i hela.. Jag och J har 2 dammsugare nu, sen vi flyttade ihop igen.. En dag skojade jag med J om de, att dom får stå bredvid varandra så kan dom bli kära och vara tillsammans. (kass humor?) Nu till drömmen.. Antagligen så hade våra dammsugare lyssnat lite för mycket på; -Let's get it on.. eller nått, för jag öppnade garderobs dörren och hela golvet var fyllt av små dammsugar bebisar, som åkte runt, lågt surrandes och letade damm. Kan tillägga att dom var jätta söta..

Nej, nu får de räcka med knäppa drömmar berättelser.
Ha en underbar dag alla nära

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: theresia

ja, j*vla skitväder! det vore jättekul om du kommer, hjärtligt välkommen :D take care.

2008-09-06 @ 14:55:57
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0