april, april..


Jag tycker verkligen inte om 1a april, för min del skulle denna dagen gärna kunna strykas ur kalendern. De har mest med att göra att jag inte tycker om att bli lurad.. Oavsett om de är en vän, tidningen, tvn eller grannen som drar ett practical joke på mej, så gillar jag de helt enkelt inte. Känslan av att blivit grund lurad. Nej tack.! Sen är de ju så att ju mer jag tänker på detta, desto mer paranoid blir jag, är på spänn hela tiden för att inte gå på nått och förutsätter därför att allt som sägs idag, allt som står i tidningen, all information jag får serverad är bara bluff o båg. Tror jag ska hålla mej ifrån all media idag, på nått sätt.. De mår nog mina nerver bäst av.! Dock har jag ju redan startat datorn, så de kanske är rätt kört ändå.. Jag lär bli riktigt blåst innan dagen nått sitt slut på ett eller annat vis trots allt.?!


tack för ordet.
-den paranoida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0