Hallå Världen.


Eller iallafall; -Hej alla mina nära och kära som läser min blogg..

Tänkte ge ifrån mej ett livstecken och berätta att vi mår fint, dagarna rullar på och jag återhämtar mej sakta men säkert. Mio växer så de knakar, när vi var inne och gjorde PKU testet hade han redan gått om sin födselvikt. I måndags hade vi besök av Mette från BVC, hon gav Mio massa beröm.. Tyckte han var helt fantastisk på att hålla huvudet redan och att han hade jätte fin hud.! Då vägdes han igen och hade stadigt passerat 4000 gram. Min lilla buddah..

Nej, nu har jag en hungrig (inte direkt för ovanlighetens skull) liten att ta hand om.
Sen ska jag nog se till att få i mej lite frukost! Ha en fin dag älskade vänner.

tack för ordet.

     

Kommentarer
Postat av: S

Han är så fin tycker jag =) Helt förälskad i hans läpp :)

de är svårt de där med va man ska ha med till BB.. och de är nu jag insett att de kan ju hända när som helst!

skit läskigt samtidigt som man väntar ivrigt..

Ha en fin dag o sköt om er!

kram

2009-04-22 @ 11:57:08
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Heeej!



Sikken going!!! hehehe han ser så skön ut... Nu har jag en överraskning till Mio lille. Ska bara fixa ordning den, sen är vi redo för att hälsa på. hehe



Gött de ser ut med en tripp i vagnen. Massa kramar till er alla. Puss

2009-04-23 @ 10:03:04
Postat av: Julia

Grattis till lilla Mio! Förstår precis att du inte hinner sitta och blogga längre, jag har samma "problem", men man prioriterar såklart att få titta in i sin nya lilla älsklings ögon! =)

Må gott

Kramar Julia & Selma

2009-04-23 @ 11:40:29
URL: http://juliettans.blogspot.com
Postat av: theresia

skönt att ni mår bra! :)

2009-04-28 @ 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0