maskar.


Kom nyligen hem efter att ha kört min J till sitt jobb. Jag vet inte hur det är hos er andra men här utanför har maskar krypit upp ur jorden i natt och lagt sej på gångbanorna. (för att fly vattnet eller bara för att sola?) Hur som helst, de är så äckligt!! Jag avskyr att råka trampa på dom, så jag tassar runt som på ett minfält för att undvika alla så gott de går.. Blää.. Ser lagom komiskt ut nu när jag är så smidig och graciös i min + massa kilo kropp.! hahaha..

Ja idag har jag ju tillgång till bilen, tänkte ta tillfället i akt och planera in ett besök hos kära fröken T, var längesen jag tjötade med henne nu. Sen blir de nog en tur till Backaplan också, ska kolla på hm om jag inte hittar ett par billiga solglasögon. Mina andra gick sönder för ett par dagarsen, och min älskade J blir galen när jag tar hans och sen lägger dom någonstans utan att komma ihåg vart. Kan förstå frustrationen när han väl sitter i bilen och är i behov av sina glajjor så finns dom inte där längre helt enkelt. hehe.. Nej gott folk.. Nu ska jag ta mej till köket, fixa en macka eller två och en stor kopp hallonblads te.

tack för ordet.
- vill ha något tecken på att jag inte kommer vara gravid för alltid.!


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till bebisen! :) Så roligt verkligen! /Kram, kusin Mia

2009-04-11 @ 02:04:50
URL: http://mialouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bra med dig söto? :) <3

2009-04-11 @ 02:21:46
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Marie

hehe, du fick ett ganska tydligt tecken på att du inte skulle vara gravid för alltid ganska snabbt va? Grattis än en gång gumman :D hoppas allt är bra med er!

2009-04-12 @ 17:49:57
Postat av: theresia

du fick minsann ett tecken också ;) promenaden gjorde susen! och vårt instinktiva hopp till att det var på G. GRATTIS lilla familjen <3

2009-04-12 @ 21:01:47
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Ellen

Grattis igen till bebisen =) Hoppas att allt har gatt bra!

2009-04-14 @ 10:22:18
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0