När tror du?


Finns så många fler som haft dessa gissningslekar, och jag tycker själv de är väldigt kul.. Så nu vill jag veta, när tror du att min pytteliten bestämmer sej för att de är dags att vistas på utsidan av maggen istället? Har ju inte fått de helt bekräftat men vi tror ju att de är en pojke som väntas, men har du någon annan fundering får du dela med dej..

Själv har jag haft en knepig men trevlig känsla kring den 10:de april. Så de är datumet jag själv gissar på.. Kan ju dock tillägga att jag har beräknat datum den 17:de april, och vet ju att de är vanligt att man går över tiden lite med första barnet. Igår fick vi träffa henne vi ska ha kontakt med på bvc när liten kommit, hon trodde dock att jag skulle ha om en vecka innan hon fick höra mitt bf, för hon tyckte de såg ut så på magen. hehe.. Man kan ju alltid hoppas!

Gissa på nu mina nära och kära.!

Kommentarer
Postat av: nänna

ja tror 14:de =)

2009-04-01 @ 16:57:06
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

15de pojk har jagg gissat :)

2009-04-02 @ 05:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0